Hendal
Istraživanje koje Hendal proveo u veljači pokazalo je da se tek 26% ispitanika boji zaraze koronavirusom.
U ožujku je pak gotovo polovina ispitanih izrazila strah od zaraze, a isto toliko ih se boji za svoje radno mjesto.
Epidemija je uvelike utjecala na društveni život građana, a promijenile su se i kupovne navike.
Tri četvrtine ispitanih navodi da je pojava koronavirusa znatno utjecala na njihov društveni život, od čega trećina potpuno izbjegava druženja s drugim ljudima.
Oko 3% ispitanih održava iste društvene kontakte kao i prije pojave koronavirusa, a isti postotak kaže da ne poduzima nikakve mjere zaštite.
Gotovo 40% ispitanika kupilo je veće zalihe prehrambenih i neprehrambenih artikala, a najtraženiji su bili mlijeko i mliječni proizvodi, brašno i kvasac, riža i tjestenina, wc papir, dezinficijensi, smrznuto i konzervirano voće i povrće te kava i čaj.
Jednak broj ispitanih navodi da je pojačano pranje ruku glavna mjera zaštite, trećina je oprezna kod ostvarivanja bilo koje vrste socijalnog kontakta, a trećina je odabrala samoizolaciju i ostanak kod kuće kao glavnu mjeru zaštite.
Četvrtina ispitanih koristi usluge dostave namirnica i hrane.