Prehrana

TV reklame potiču prejedanje

Objavljeno 06.07.2009.

Yahoo

Gledanje reklama za hranu na televiziji dovodi do povećanja konzumacije hrane i kod djece i kod odraslih, tvrde istraživači s Yale University.
TV reklame potiču prejedanje
 

Niz eksperimenata je pokazao kako kod djece u dobi od 7 do 11 godine ovakve reklame povećava konzumaciju hrane za prosječno 45%, što samo po sebi može dovesti do godišnjeg povećanja tjelesne mase za gotovo 5 kilograma.

Slični su rezultati dobiveni i nakon proučavanja posljedica reklama na odrasle osobe, uz dodatak da su kod njih uočeni izraženiji utjecaji reklama na izbor konzumirane hrane.

Istraživači u stručnom časopisu Health Psychology zaključuju kako TV reklame mogu potaknuti automatsku konzumaciju hrane, bez obzira na glad, te stoga znatno pridonose pandemiji pretilosti.


Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(32)
4.6 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.